Our History

 

Image 01شركت معماران تبلیغات نوین با هدف ارائه خدمات نوين تبليغات در خصوص وب سایت ,مولتی مدیا ، مارکتینگ ,فروش ,بازاریابی ,بازار شناسی , توليد فيلم هاي مستند از پروژه ها و خط توليد (رئال-انيميشن كامپيوتري-مستند صنعتي-مستند آموزشي و فرهنگي و ....)، برگزاري همايش و همچنين تبليغات محيطي و سمپلينگ با تيم مجرب در مكان هاي عمومي از قبيل مراكز خريد- پاساژ ها و فروشگاه هاي زنجيره اي- هداياي تبليغاتي- طراحي و چاپ بروشور و كاتالوگ تبليغات در روزنامه ها و مجلات و ارائه كليه كارهاي تبليغاتي در سراسر كشور فعاليت خود را آغاز نموده است. اين مجموعه با سابقه اي 18 ساله (تحت نام کانون تبلیغاتی ابرش ) يكي از بزرگترين شركت هاي تبليغاتي مي باشد كه توانسته با بهره گيري از دانش فني، تجهيزات مدرن، تيم كاري با تجربه، متخصص و خلاق در بخش هاي كارگاه فيلم سازي ، بهترين خدمات تبليغاتي را در سريعترين زمان ممكن و با بالا بردن كيفيت به مشتريان خود ارائه نمايد. اميد است بتوانيم در جهت پيشبرد اهداف تبليغاتي و توسعه بازار و فروش شما خدماتمان را به بهترين نحو عرضه نموده و گامي موثر در اين خصوص برداريم.

چگونه می توان قبل از هزینه کردن برای انجام تبلیغ کارآیی آن را بهبود بخشید؟

قبل از اینکه هر تبلیغی را انجام دهیم باید به چند سؤال پاسخ دهیم:

مخاطبان اصلی ما چه کسانی هستند؟

آیا تبلیغات ما توسط مخاطبان مورد نظر دیده یا شنیده خواهد شد؟

3چگونه این تبلیغ می تواند افراد مورد نظر ما را تحت تأثیر قرار دهد؟

چه باید کرد تا تبلیغات ما مؤثرتر از تبلیغات رقبایمان باشد؟

چگونه می توان مهم ترین مزایای محصول خودمان را به گونه ای ساده اما جذاب برای مخاطبان و مشتریان احتمالی بیان کنیم؟

آیا بودجه تبلیغاتی ما با توجه به اهدافی که داریم مناسب است؟

آیا تحقیقات و مطالعات اولیه صورت گرفته است؟

Marketing Advisors

امروزه بیش از 900 میلیون نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند و 69 درصد از این جمعیت، در طول 90 روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند.

نباید این مسأله را فراموش کرد که یک وب سایت اینترنتی، تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی رود، بلکه می تواند نقش ها و کارکردهای مختلفی داشته باشد.

تبلیغات یکی از مهم ترین بحث هایی است که می تواند بر موفقیت یک کسب و کار تأثیر بگذارد. با این وجود برخی از مردم به ویژه در ایران نسبت به تبلیغات دید مثبتی ندارند

Alireza Naderi Anvar - Chairman of the board

ICT Advisors

در جامعه دانشي شركت ها نياز به توسعه مزيت هاي رقابتي مبني براستفاده مناسب و متمركز از فناوريهاي اطلاعات و ارتباطات دارند كه عاملي حياتي براي موفقيت در بازار امروزي است اين واقعيت مخصوصا در رابطه با شركتهایی که رقبای تجاری دارند و خواستار تداوم و بقا هستند امريست حياتي بدين خاطر كه این فناوری به آنها در توسعه مدلهاي سازماني جديد رقابت در بازارهاي جديد يا ارتقا ارتباطات دروني و بيروني ياري مي رساند

Fatima Jafari - ICT Manager
Image 01

وب سایت

Website Design

Image 02

گرافیک و چاپ

Illustration , Printing

Image 03

مالتی مدیا

Multimedia

Image 04

عکاسی تبلیغاتی

Photography

Image 05

فیلم صنعتی

Video Production

Image 05

طراحی دکوراسیون

Interior Design

Image 05

هدایای تبلیغاتی

Promotion Gifts

Image 05

تیزرهای تلویزیونی

TV Advertising

Image 05

بیلبورد تبلیغاتی

Bilbords

Image 05

موفقیت در کسب و کار

Marketing Plans